یه تار موی تو...
♥عاشقانه های من♥
تقدیم به عشق زندگیم R
درباره وبلاگ


به وبلاگ عاشقانه های من خوش آمدید این وبلاگو تقدیم میکنم به عشقم R که دلیل نفس کشیدنمه . به امید روزی که بهش برسم . عشقم اگه یه روز اومدی تو این وبلاگ بدون که تمام زندگیمی (نفسمی R)



نويسندگان
Mehdi

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 13 فروردين 1396برچسب:,,, :: 22:50 :: نويسنده : Mehdi

موهای یک دخترخلق نشده

برای پوشانده شدن

یا برای باز شدن در باد

یا جلب نظر

یا برای به دنبال کشیدن نگاه

موهای یک زن خلق شده

برای عشقش

که بنشیند شانه اش کند , ببافد و دیوانه شود...

عطر مو های یک زن فراموش شدنی نیست!

وقتي خدا مي خواست تو را بسازد

چه حال خوشي داشت،

چه حوصله اي ! اين موها، اين چشم ها .... خودت مي فهمي؟؟؟

من همه اين ها را دوست دارم.

دوست دارم یه بار بشینم موهاتو شونه کنم

یه چند تارش بریزه .بگم اینارو میبینی ؟؟؟

بگی اره ..!!!

منم بگم با همه دنیا عوضش نمیکنم

دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی "تــــــــــ♥R♥ـــــــو " را به همه دنيا نمیدهم...